Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
Lavriaki.gr
ΓΣ ΛαυρίουΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

“Το Λαύριο είναι μια «ερωτεύσιμη» πόλη” δηλώνει ο Υπ. Δημοσίων Σχέσεων της ΚΑΕ ΛΑΥΡΙΟ-DHI Παντελής Νικολαΐδης

Με την ιδιότητά μου ως ”Social Media Manager & Υπ. Δημοσίων Σχέσεων της ΚΑΕ «ΛΑΥΡΙΟ-DHI» εξηγώ πώς το Digital Marketing άλλαξε τη βιομηχανία του Αθλητισμού!

“Tα social media είναι η βιομηχανική επανάσταση του αιώνα μας! Η παρουσία τους έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που σκεφτόμαστε, που αντιδρούμε, που επικοινωνούμε…
Συναντήσαμε έναν από τους πιο πετυχημένους διαχειριστές social media στο χώρο του επαγγελματικού αθλητισμού τον κ. Παντελή Νικολαΐδη (Social Media Manager & Υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων της ΚΑΕ «ΛΑΥΡΙΟ-DHI») και τον «ανακρίναμε»:

Ερ.: Πώς ασχοληθήκατε με το χώρο του επαγγελματικού αθλητισμού και μάλιστα με την προώθηση της εικόνας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κ. Νικολαΐδη;
Απ.: Επαγγελματικά, η αφετηρία για μένα ήταν η φοίτησή μου στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού όπου ήρθα σε επαφή με το χώρο του αθλητισμού.
Αυτό που με τράβηξε, στην πορεία, στα social media είναι η γοητεία της επικοινωνίας με το ευρύ κοινό μέσω του διαδικτύου. Η γοητεία αυτή με ώθησε να αποκτήσω όλα τα απαραίτητα «εργαλεία» που θα μου χρησίμευαν για να πετύχω τους στόχους της εκάστοτε ομάδας στα social media.

Ερ.: Τί προσόντα απαιτούνται για να σταθεί ένας Social Media Manager στο ύψος των περιστάσεων-αναγκών ενός επαγγελματικού αθλητικού συλλόγου;
Απ.: Οι ανάγκες ενός επαγγελματικού αθλητικού συλλόγου απαιτούν από τους διαχειριστές των social media να έχουν ικανότητες και εξειδικευμένες γνώσεις όπως οι γνώσεις marketing & management, η γνώση σχεδιαστικών προγραμμάτων (Photoshop) κλπ.
Για αυτόν το λόγο, η κατάρτιση στην αποτελεσματική λειτουργία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ σημαντική. Προσωπικά, επέλεξα να παρακολουθήσω το Master in Marketing Management του University of Derby και το Εxecutive Diploma in Sports Management του Mediterranean College!

Ερ.: Ποιά είναι τα οφέλη του Social Media Marketing;
Απ.: Τα πλεονεκτήματα από μια οργανωμένη, στρατηγική αντιμετώπιση των social media είναι πολλά:
• Αύξηση της αναγνωρισιμότητας και του κύρους του συλλόγου.
• Δημιουργία δεσμών με τους φιλάθλους της ομάδας.
• Αύξηση της κίνησης στο website της ομάδας.
• Μείωση των εξόδων marketing.
• Προσέλκυση χορηγών.

Ερ.: Υπάρχουν, τελικά, χορηγοί στην εποχή της οικονομικής ύφεσης;
Απ.: Η χορηγία μιας αθλητικής ομάδας είναι μία δράση που έχει οφέλη όχι μόνο για την ομάδα, αλλά και για τον ίδιο το χορηγό.
Η χορηγία είναι μία κίνηση που δίνει στις ομάδες και στον αθλητισμό τη «δύναμη» να συνεχίζουν. Ναι! Υπάρχουν χορηγοί, αρκεί να έχεις την ικανότητα να τους προσφέρεις τα κατάλληλα ανταποδοτικά οφέλη!

Ερ.: Παράλληλα είστε και Υπεύθυνος Επικοινωνίας του Συλλόγου Βετεράνων Καλαθοσφαιριστών Ελλάδος (με συμμετοχή παικτών όπως Παπαλουκάς, Πρέλεβιτς, Ντικούδης, Τσαρτσαρής, Γαλακτερός) που εδώ και 8 χρόνια προσπαθεί να βοηθήσει τους συνανθρώπους μας πραγματοποιώντας φιλανθρωπικούς αγώνες σε όλη την Ελλάδα!
Απ.: Ναι, είναι τιμή για μένα η εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους αυτούς τους μεγάλους Καλαθοσφαιριστές που συμμετέχουν στους φιλανθρωπικούς αγώνες αποδεικνύοντας όχι μόνο την υψηλή αθλητική τους αξία αλλά και το μεγαλείο ΨΥΧΗΣ που διαθέτουν.

Ερ.: Αν σας δινόταν η ευκαιρία θα επιλέγατε να μεταφέρετε την τεχνογνωσία σας σε ένα μεγαλύτερο σύλλογο;
Απ.: Ειλικρινά, για μένα δεν υπάρχει «μεγαλύτερος» σύλλογος από το ΛΑΥΡΙΟ-DHI μια καταξιωμένη, πια, ομάδα της Basket league!
Το Λαύριο, επίσης, είναι μια «ερωτεύσιμη» πόλη, ένας τόπος ιδιαίτερος, ξεχωριστός, με ιστορία και παράδοση αιώνων. Εδώ έχω βρει τον «παράδεισό» μου..!”

Ευχαριστώ το περιοδικό DOWN TOWN για τη συνέντευξη!